Concurs Aqualia 18-19

Un any més un alumne de la nostra escola és finalista del concurs de dibuix que Aqualia fa cada curs dirigit a alumnes de 3r i  4t. Aquesta vegada ha estat la Càtia Cardoso de 5èB que hi va participar quan feia 4t. A la… Llegeix més»

L’escola participa a l’ocotrail

Aquest any l’equip del Pompeu Camina, ha participat per 4a vegada a l’Oncotrail.
Gràcies a l’esforç i la il·lusió dels caminants d’aquest equip la nostra escola hi és present.

TALLERS D’EDUCACIÓ INFANTIL

AQUÍ podeu veure els vídeos dels 10 tallers que els nens i nenes d’educació infantil van fer el curs passat. Es fan amb alumnes barrejats de P3, P4 i P5. Els tallers són de fang, hort, danses, construccions, experiments, manipulació, pintura,… Llegeix més»

TEATRE FI DE CURS

Aquí podeu veure EL VÍDEO i les FOTOS de l’obra de teatre “La màquina del temps” que els alumnes de l’optativa de teatre musical van representar a La Burés el 7 de juny.