Noves tecnologies

ÚS DE LES NOVES TECNOLOGIES  I DELS RECURSOS DIGITALS. (TAC)

A la nostra escola som conscients de la transformació digital  a la que estem immersos i apostem per una educació que dona resposta a la nova era  amb l’objectiu d’aconseguir alumnes competents digitalment.

Actualment disposem d’un o dos ordinadors i un projector o PDI a totes les aules del centre.  Una aula amb 8 ordinadors,  un carro de 23 portàtils per poder treballar per grups en els treballs per projectes, un carro amb 20 chromebooks i un carro amb 30 tauletes Samsung adquirits per l’AFA del centre, un carro amb 30 chromebooks tàctils, així com una maleta amb 15 tauletes LENOVO del Departament d’Educació.

Els objectius de la Comissió Digital  del nostre centre, són:

– Promoure l’assoliment de la competència digital dels alumnes i l’ús de les TAC en la pràctica educativa a l’aula: activitats de robòtica, aplicacions educatives, kahoot…

– Dinamitzar la presència del centre a Internet a través de la  Web de l’escola des d’on es fa la difusió de de les activitats de l’escola a les famílies.

– Vetllar per l’aplicació de les polítiques de privacitat i seguretat de les dades i les infraestructures digitals del centre educatiu.

– Promoure i vetllar per l’optimació de l’ús dels recursos tecnològics del centre.

– Encarregar-se de l’actualització de la EDC del centre.