Escoles verdes

Som Escola Verda i per tant enguany volem desenvolupar els següents projectes:
* Recollida selectiva de paper. Els/les alumnes de Cicle Superior passaran diàriament a recollir el paper de totes les classes de l’escola. Setmanalment es pesarà la quantitat recollida i es llençarà al contenidor de paper.D’aquesta manera contribuirem a reciclar el paper de manera efectiva. L’objectiu és que els/les alumnes s’adonin que amb aquest reciclatge contribuïm salvant arbres.
* Let’s clean up!!: Ens proposem millorar aquest projecte que ja es va iniciar el curs passat. Aquesta millora la volem desenvolupar fent un treball previ de conscienciació i anàlisi dels diferents tipus de brossa ( biodegradable i no biodegradable ). També afegiríem un treball posterior per analitzar les dades obtingudes a la recollida.