Nivells

>Infantil

Especialitats

La metodologia utilitzada principalment és la comunicativa, on el nostre objectiu és ensenyar als alumnes i donar-los les eines per tal que siguin capaços de comunicar-se, en un context real, en llengua anglesa. Per això, les activitats estan enfocades a contextos reals, intentant donar el màxim d’exposició a la llengua i el màxim d’oportunitats per a utilitzar-la. L’objectiu principal és que ells sentin la necessitat de comunicar-se i expressar-se, i que això ho facin en llengua anglesa. Es dona, per tant, molta importància a la fluïdesa en aquesta llengua i els errors es tracten com a oportunitats per aprendre. També es procura que treballin en parelles i petits grups, i que col·laborin i s’ajudin entre ells, de manera que amb aquesta interacció també es potencia l’aprenentatge de la llengua.

Es treballa contextualitzant les activitats segons el projecte que treballen a l’aula adaptant la llengua als seus interessos, edat i motivació. També s’intenta que ells es sentin protagonistes del seu aprenentatge, fent activitats basades en ells i els seus gustos o experiències.

Moltes de les activitats també inclouen el moviment, fent que incrementi la motivació de l’alumnat i puguin aprendre d’una manera dinàmica.

El rol del mestre és actuar com a animador i facilitador, ajudant als estudiants quan és necessari i donar suport i motivar en cas de dubtes donant-los les eines necessàries.