SÉ TÚ DECIDE

DECIDE

Teniu propòsits, reptes, nous projectes amb els quals us voleu sentir realitzats però us manca temps, confiança o us preocupa el que diran?

Si la resposta es si, dimarts 19 de febrer, Àngel Garcia, mestre de l’Escola Sant Sebastià dels Pallaresos i coach esportiu, farà una xerrada on us ensenyarà a centrar-vos en el que és veritablement important, on us ajudarà a confiar en vosaltres mateixos per adquirir compromís en allò que us proposeu. Us ajudarà a adonar-vos que podem aconseguir el que ens proposem mitjançant diferents dinàmiques.

Aquesta xerrada també servirà per recaptar diners per a les colònies de 6è, alumnes dels quals ell és tutor.

Dia: dimarts 19 de febrer

Lloc: per confirmar depenent del nombre d’assistents (rebreu correu electrònic)

Duració: una hora i mitja

Objectius: confiar en un mateix, guiar en la formulació d’objectius i donar estratègies per adonar-nos que tot el que podem fer.

Preu: donatiu voluntari per a les colònies de 6è.

Per inscriure-us només cal que ompliu aquest formulari. La data límit per a la inscripció és divendres 15 de febrer o fins a exhaurir l’aforament.

No us ho podeu perdre!!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *