MATRÍCULA CURS 2020-21

Període de matriculació: Del 13 al 17 de juliol

• Documentació que cal presentar:

2 FOTOS TAMANY CARNET.
FOTOCÒPIA TSI (Tarjeta Sanitària de l’alumne)
ORIGINAL I FOTOCÒPIA CARNET DE VACUNACIONS.
FULL EMPLENAT SORTIDES DINS DEL MUNICIPI
FULL EMPLENAT TELÈFONS D’INTERÈS
FULL EMPLENAT AUTORITZACIÓ ÚS D’IMATGES
CARTA DE COMPROMÍS

• HORARI DE SECRETARIA: de 9:00h a 13h

Dimarts 14
Dijous 16
Divendres 17

• CITA PRÈVIA (CLIQUEU A SOBRE PER ACCEDIR AL CALENDARI I DEMANAR LA VOSTRA CITA)

DONA LA NOTA 2020

Esperem que gaudiu molt d’aquests vídeos amb el recull de totes les fotos i vídeos que ens heu enviat! L’any que ve més i millor! Moltes gràcies per la vostra participació!

#JoEmQuedoACasa3

Aquí us deixem un nou vídeo amb les imatges del nostre confinament durant les vacances de Setmana Santa, esperem que el gaudiu!

#JoEmQuedoACasa 2

Compartim les últimes imatges i vídeos que ens fan arribar les famílies, esperem que ens en seguiu enviant durant les vacances! Tenim moltes ganes de veure’us!

PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

Actualment el procés de preinscripció, de la mateixa manera que la resta de  processos administratius, queden ajornats fins a nova ordre per motiu del COVID19. Tant bon punt tinguem més informació al respecte, la prodreu consultar a la web del nostre centre. Per tal que… Llegeix més»

Club de lectura

Benvolgudes famílies,

El Sergi Linares i el Dídac Sánchez han creat un club de lectura adreçat a tots els/les alumnes de tercer

fins a sisè de primària. Es proposaran diferents llibres de lectura adaptats a aquestes franges d’edats

que els/les alumnes inscrits hauran de llegir.

Quinzenalment es realitzarà una… Llegeix més»