Aparcament de bicicletes, patins i patinets

Us informem que a partir d’aquest dimarts 21 de gener els vostres fills i filles ja poden venir en bicicleta o patinet a l’escola.

Com escola verda que som, hem buscat un espai al que donar-li una nova utilitat, un aparcament per a bicicletes, patins i patinets. L’escola ha buscat l’espai més adient i l’ajuntament ens l’ha habilitat. Aquest aparcament està situat al costat de la porta d’entrada dels/les alumnes de primària de l’avinguda Catalunya, on fins ara, hi havia un jardí.

El funcionament d’aquest aparcament serà el següent:

• L’entrada serà per la porta de l’Av. Catalunya que obrirem cada dia a les 8:55h, a les 12:25h, a les 14:55h i a les 16:25h.
  • Els/les alumnes tindran 15 minuts per accedir a l’aparcament i deixar o recollir la seva bicicleta.

Us animem a fer ús d’aquest espai i que us resulti d’utilitat!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *