TROBADA COMITÈS AMBIENTALS ALT MARESME

Avui 15 de novembre, els Delegats Verds de l’escola hem participat en la primera Trobada de Comitès Ambientals de l’Alt Maresme, promoguda per la Xarxa d’Escoles Verdes i l’Escola de Natura del Corredor, l’hem celebrat  a la desembocadura del riu Tordera amb la col·laboració de Natmont. L’objectiu d’aquesta trobada ha estat establir connexions amb altres centres educatius (Escola Sobirans, Vedruna de Malgrat i Tordera, La Misericòdia de Canet, l’Escola Sant Jordi de Pineda de Mar i l’escola Jaume Llull de Sant Andreu de Llavaneres) que promouen pràctiques sostenibles, fomentar el coneixement mutu entre l’alumnat de diferents escoles ecològiques, realitzar accions de millora del medi ambient i col·laborar amb organitzacions locals per iniciar projectes i accions conjuntes.

Els nostres Delegats Verds s’han repartit en quatre grups: un s’ha dedicat  a omplir moltes galledes de sorra i a posar pedres a la bassa d’amfibis que té creada Natmont. per poder protegir a aquests animals en aquests períodes de sequera i en els mesos que no plou. Un altre ha recollit la brossa que va trobar en tota la llera de la Tordera. Un tercer grup ha anat a envernissar “l’aguait” que està preparada per observar els ocells  del delta de la Tordera.  I el quart grup ha confeccionat unes tanques amb canyes per protegir els accessos a aquest observatori.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *