Programa Apilo

Estem envoltats d’aparells de tot tipus que utilitzen piles com a font d’energia: el rellotge, el mòbil, els comandaments a distància, les joguines… Les piles i bateries són dispositius que contenen substàncies químiques. Quan estan esgotades, aquestes substàncies químiques i materials poden fer malbé el medi ambient.  Si les reciclem, protegirem el medi ambient i també estalviarem molts recursos.  Per això és molt important Reciclar, Reutilitzar però sobretot Reduir el seu consum! Els nostres alumnes i tota la comunitat educativa, com a membres de la xarxa d’escola verda, estem conscienciats i per això participem en aquesta campanya. T’apuntes?

Estem molt contents ja que, aquests dies, hem rebut un diploma des de la campanya Apilo en la qual participem cada any com escola per la nostra contribució en la recollida de piles.