L’escola fa les Proves Cangur a 5è i 6è.

Des de l’any 1996 es realitza a Catalunya la prova Cangur, una activitat impulsada per l’associació internacional Le Kangourou sans Frontières, de la qual n’és membre la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) que, per aquesta raó, és l’entitat titular del Cangur en llengua catalana, amb la voluntat d’estimular i motivar una àmplia majoria de l’alumnat.

Enguany la prova s’ha celebrat el dia 15 de març de 2018  totes les escoles que volen participar com el nostre centre.

Amb un format de concurs individual, l’objectiu autèntic del Cangur és que l’alumnat participi i dediqui una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els problemes es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics.

Les proves Cangur al Sant Martí 6è.
Les proves Cangur al Sant Martí 5è.