FRUITA A L’ESCOLA

Per millorar la salut cal menjar fruita i verdura en cada àpat, tant  a casa com a l’escola. Per aquest motiu ja fa anys que participem en la campanya “fruita a l’escola”. Es tracta d’una iniciativa de la Unió Europea conjuntament amb els departaments d’Agricultura, Salut i Ensenyament.

Això vol dir que, al llarg del curs, ens arriba de forma gratuïta fruita i verdures a l’escola (un cop al mes aproximadament) i que ens la mengem al llarg d’una setmana a l’estona d’esmorzar.

Aquesta darrera setmana hem començat la campanya d’enguany.  Amb ajuda dels delegats verds que ens ajudat diàriament a repartir la fruita per les aules hem esmorzat al llarg de la setmana: raïm, poma Golden, mandarines i poma bicolor. La veritat és que tota la fruita estava boníssima. Visca els esmorzars saludables!