Adéu als patis parcel·lats

Avui dimecres ha estat l’últim dia en què els alumnes han hagut d’estar al pati separats per grups bombolla. L’escola va decidir a inici de curs mantenir els grups bombolla als patis perquè es nens i nenes poguessin estar sense mascareta. A partir de demà, això ja no serà necessari i es podran barrejar alumnes de diferents grups sense fer servir mascareta. Avui els nens i nenes retiraven les cintes que posa l’Enric per parcel·lar el pati, amb l’esperança de no tornar-les a posar , i la il·lusió de poder tornar a compartir patis amb altres grups.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *