Propostes per fer a casa enviades el 17 d’abril

Benvolgudes famílies,

Com cada divendres us fem arribar la proposta d’activitats per cadascuna de les aules. Recordeu que podeu fer el retorn de les tasques que us enviem a través dels correus d’aula, de manera, que les mestres tutores es podran posar en contacte amb famílies i alumnes per fer seguiment i ajudar-vos.

En el cas de cicle superior, 5è i 6è, us adjuntem només l’enllaç amb el planning setmanal de les activitats proposades per informació cap a les famílies. Les activitats concretes les tenen els mateixos alumnes a l’entorn virtual d’aprenentatge google classroom. Els alumnes han de fer el retorn a través d’aquesta mateixa aplicació, així com també el contacte amb les mestres per qualsevol dubte que tinguin.

Cliqueu a l’enllaç corresponent de l’aula per entrar a les carpetes de drive i trobar les activitats de cada classe.

Proposta activitats classe dels ossos i les osses P3

Proposta activitats classe dels esquirols P4

Proposta d’activitats classe dels gatets P5

Proposta d’activitats classe dels gats 1r

Proposta d’activitats classe de les àguiles 2n

Proposta d’activitats classe dels taurons 3r

Proposta d’activitats classe dels ecologistes 4t

Proposta d’activitats classe dels inventors 5è

Proposta d’activitats classe dels influencers 6è

En les activitats que us enviem aquesta setmana hem inclós algunes relacionades amb el Sant Jordi, ja que dijous 23 d’abril el celebrarem encara que sigui de forma digital. En aquest dia us volem animar a que us adheriu a la iniciativa del #cavallerdelacuirassarovellada

Es tracta de dibuixar o crear una rosa amb qualsevol material i penjar-la al balcó! Que des de fora els carrers es vegin ben guarnits. Les roses del 2020 serviran per mantenir el Sant Jordi viu i mostrar l’agraïment a tot el personal sanitari que lliuta cada dia sense descans.

Si us animeu famílies, envieu-nos les vostres fotos amb les roses que heu creat per guarnir aquest dia tant emblemàtic a Catalunya i així en farem difusió a les nostres xarxes, creant l’ambient de Sant Jordi entre tots/es.
Ens ho podeu enviar al correu santjordi@escolasantaagnes.cat o etiquetar-nos a Instagram @escolasantaagnes

Aprofitem també, per donar-vos informació sobre el concurs de punts de llibre de la Biblioteca de la Roca. A partir d’avui 17 d’abril, podreu visitar l’exposició virtual de tots els punts de llibre participants en el bloc de la biblioteca, http://www.bibliolaroca.cat

Recordeu que el veredicte del concurs es donarà a conèixer el 23 d’abril a partir de les 12 a través de totes les xarxes socials del municipi (web de la biblioteca http://www.bibliolaroca.cat i web de l’Ajuntament http://www.laroca.cat), i que hi haurà obsequi per a tots els participants.