Sant Jordi 2020

Estimades famílies, ha arribat el dia de SANT JORDI, una festa esperada que cada any celebrem a l’escola  amb llibres i contes, roses, manualitats, jocs florals…

Aquest any és una celebració ben diferent i mai imaginada. Degut a la situació actual hem de celebrar a la distància. Des de l’escola, però voliem compartir aquest dia amb vosaltres i que en gaudiu.

Us hem anat proposant diferents activitats per preparar l’arribada del  dia de Sant Jordi des de les vostres cases. Moltes ens heu anat  fent arribar els punts de llibres, manualitats, textos… us volem felicitar perquè ens han encantat, heu fet totes molt bona feina!! Esperem que passéssiu una bona estona .

Tot l’equip de mestres us desitgem que tingueu una molt bona Diada de Sant Jordi. És per això que avui a la web i al instagram trobareu diferents sorpreses de Sant Jordi que hem preparat  per a totes vosaltres.

Aquí teniu la primera: un video de part de les mestres de l’escola, per així sentir-nos més a prop vostre aquest dia especial. Esperem que us agradi.

Una abraçada ben gran, us trobem molt a faltar!