Propostes per fer a casa enviades el 14 d’abril

Benvolgudes famílies,

En aquest article trobareu l’enllaç per accedir a la proposta d’activitats que us hem enviat per correu electrònic avui 14 d’abril. En el cas de 6è, els alumnes trobaran les seves activitats dins de l’entorn virtual d’aprenentatge de google classroom. Dins de l’enllaç només trobareu el planning orientatiu de la setmana. Les seves activitats estan vinculades directamnet amb el correu d’escola dels alumnes.

El divendres 17 d’abril tornareu a rebre una nova proposta d’activitats. Com sempre el divendres serà el dia en que rebreu les activitats de tots els grups classe. Ara per ara, les propostes que us fem arribar continuen sent recomanables però de caràcter voluntari.

Estem treballant en l’organització i l’avaluació del 3rT, us donarem la setmana vinent informació detallada al respecte.

Com ja sabeu podeu enviar als correus de les respectives aules les feines dels nens/es perquè les mestres puguin fer-vos retorn i seguiment del que van fent. Igualment, per qualsevol dubte que pugui sorgir de les activitats que s’envien també podeu fer el contacte a través del correu d’aula amb les mestres tutores per demanar allò que necessiteu.

aula19@escolasantaagnes.cat (P3)

aula18@escolasantaagnes.cat (P4)

aula16-17@escolasantaagnes.cat (P5-1r)

aula15@escolasantaagnes.cat (2n)