ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Última actualització 27 de febrer de 2024

Les famílies interessades en fer piscina al Crack Granollers, temporada 23-24, han d’apropar-se al club per fer l’alta i el pagament, ja que hi ha places limitades. Per informació trucar al 93 879 69 15, dir que veniu de l’Escola Santa Agnès.

INFORMACIÓ EXTRAESCOLAR MÚSICA AL MIGDIA
Des del dia 1 de setembre de 2022 la gestió de l’Escola Municipal de Música de La Roca és a càrrec de la cooperativa Musicop. Ens sumem a l’equip en Nil Villà, director del centre, i la Roser Ramos, membre també de l’equip directiu. En aquesta nova etapa, tenim la voluntat de donar continuïtat a la tasca que ha dut a terme el professorat durant els darrers anys, així com també de posar-nos a disposició dels alumnes i les famílies, per seguir donant resposta a les seves necessitats.
– INICI DE LES CLASSES: Les classes començaran el dimecres 13 de setembre a l’escola. Si teniu dubtes en relació els horaris, ens els podeu consultar a través de l’adreça escola@emmlaroca.cato del número de telèfon de l’escola: 623264112

– AUTORITZACIONS I RECOLLIDA DE DADES: Per tal de poder recollir les dades de l’alumnat i dels seus pares, mares, tutors/es, us adjuntem un document de matrícula. També adjuntem els fulls d’autorització d’imatge i sortides del centre.
És MOLT IMPORTANT que ens retorneu aquests documents el primer dia, tot i que també els podeu fer arribar enviant-nos un mail. Durant la propera setmana, tindrem alguns fulls impresos per si voleu fer el tràmit de manera presencial.

EINES DE COMUNICACIÓ: Cada membre de l’equip té una adreça de correu electrònic per rebre les comunicacions de l’alumnat o les seves famílies. Aquestes adreces seran amb el format nom.cognom@emmlaroca.cat Els mateixos professors/es us faran arribar la seva adreça.
Durant els propers dies posarem en funcionament el Gwido de l’escola, una plataforma de gestió per centres educatius especialitzada en escoles de música. Cada pare, mare o tutor/a dels alumnes, rebrà un usuari d’accés a aquesta plataforma, juntament amb una petita guia d’ús. En aquesta plataforma hi trobareu la informació referent als horaris, les quotes, el seguiment d’assistència així com altres elements que us anirem presentant a mesura que avanci el curs.

Per més informació contacteu amb l’AFA a partir del seu correu electrònic, afa@escolasantaagnes.cat

CARPETA DRIVE DETALL PROPOSTA ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

INSCRIPCIONS EXTRAESCOLARS 23-24