Sortida al Pendulum d’en Marc Boada

El passat 22 de febrer, els grups dels Yetis i els Simiots de l’escola vam anar a fer un taller sobre la terra i la sedimentació i el transport de sediments al Pendulum (www.pendulum.cat), on en Marc Boada, ens va explicar un munt de coses molt i molt interessants que ens van ajudar a acabar d’entendre molts dels aspectes que estem treballant a classe.

Ens va ensenyar diferents minerals i roques de molts tipus… I fins i tot vam poder veure un Meteorit!!!!

Una altra cosa que ens va ensenyar que ens va sorprendre moltíssim, va ser un tall de terra on hi havia l’estrat que es va dipositar a la superfície terrestre després de que el meteorit que va provocar l’extinció dels dinosaures impactes sobre la Terra… Un meteorit de més de 10km de diàmetre!!!

Va ser una jornada molt i molt interessant!!!!

CONCERT DE NADAL 2023

Benvolguts i benvolgudes,

Ja tenim aquí els vídeos de totes les Nadales que vam cantar el passat dia 15 de desembre de 2023.

Moltes felicitats a tots els nens i nenes ja que fan fer unes actuacions brillants. Felicitats l’equip docent que durant uns minuts vam deixar de ser mestres per ser artistes. I felicitats i moltes gràcies a l’AFA i a totes les famílies per la vostra participació en aquest espectacle i ajudar-nos a fer-lo realitat!

BON NADAL!!!

I3 La llum del fanalet

I4 Tió de Nadal

I5 – 1r He fet un ninot de neu

2n Joguines

3r Ritual de l’ukelele

3r Llums de Nadal

4t-5è Coti per Coti Nadalenc

6è Mistletoe

Mestres

HEM TROBAT EL TIÓ!!

Avui ha arribat a l’escola el nostre tió.

Ens ha enviat una carta avisant que ja havia arribat i l’hem anat a recollir. Ja està ben calentet amb una manta i a sota del nostre arbre.

Durant els propers dies, els nens i les nenes de l’escola s’encarregaran de donar-li molt de menjar perquè ens pugui cagar molt l’últim dia d’escola.

Vegeu les fotos.

Cantada VOTV

Avui, 29 de novembre, els i les alumnes de I5 i 1r de l’escola, s’han desplaçat fins als estudis de VOTV a Granollers per fer la gravació d’una nadala dins el programa CANTEM AL NADAL. Anoteu-vos a l’agenda la data, perquè el proper dia 25 de desembre podreu veure als DRACS per VOTV.

PUPUT

El passat dia 21 d’octubre es va fer la presentació oficial de la nova figura de Santa Agnès, La PUPUT.

Per tal que els nens i les nenes de l’escola acompanyessin a la Puput aquest dia, des de l’escola vam prepara unes corones en el seu honor per tal de lluir-les en la seva presentació. Totes les aules van elaborar aquest taller amb la col·laboració de les famílies a qui agraïm la seva participació.

Vegeu les fotografies del taller clicant damunt l’enllaç.

Bon dia a I5

En aquest article us mostrem com fem el Bon dia a I5.

Cal destacar la importància de les rutines del bon dia que es repeteixen de forma diària dins l’entorn escolar i que són fonamentals per al desenvolupament integral dels infants. Aquestes rutines no només brinden una estructura, sinó que també promouen habilitats cognitives, socials i lingüístiques. Activitats simples com passar l’assistència, parlar del clima i de les estacions, veure què dinarem… contribueixen al desenvolupament d’hàbits positius i essencials en els aprenentatges del nostre alumnat.

No us perdeu el vídeo!

Castanyada 2023

Durant aquests dies a l’escola estem realitzant diverses activitats relacionades amb la festa de la Castanyada. Hem fet manualitats de tardor, panellets, paperines, danses, poemes i moltes altres activitats. Per veure-les cliqueu damunt dels següents links:

Agrair la… Llegeix més»