Tal setmana com aquesta, ara fa 10 anys, l’escola Santa Agnès obria les seves portes per primera vegada. De moment, per recorda-ho us compartim aquest dibuix d’una alumna de l’escola en record d’aquesta data tan assenyalada. Moltes gràcies L.J.V. pel teu dibuix i  PER MOLTS ANYS ESCOLA!!!

El primer mes d’escola

Durant el primer mes d’escola els nens i nenes de tercer han començat el projecte del nom de la classe, som la classe dels Plàtans! Durant tot el curs anirem estudiant i descobrint coses al voltant d’aquesta fruita que tant ens agrada!
A més a més,… Llegeix més»

PRACTIQUEM AMB LES TECNOLOGIES

Durant aquest trimestre, l’alumnat de Cinquè està fent pràctiques per treballar diferents aspectes d’Ofimàtica (processador de textos, presentacions…). També s’estan familiaritzant amb l’ús del Classroom.
Aquí teniu una mostra d’una d’aquestes pràctiques. Com podeu veure treballen molt concentrats i concentrades!

Clicant sobre la següent foto podeu veure… Llegeix més»

Bones i merescudes vacances!

L’arribada de la desitjada “represa” coincideix amb el final de curs, un curs que difícilment podrem oblidar i que, segurament, ens ha fet obrir els ulls o si més no, mirar el món d’una altra manera. Contentes de començar a recuperar part de  la nostra… Llegeix més»

CONCERT ON-LINE LA CLIKA DEL RUSC

Benvolgudes famílies,
Aquesta setmana és el concert on-line de la Clika del Rusc !!
En aquest concert els músics tocaran les cançons en directe des del teatre i totes vosaltres des de casa: els nens/es i famíles podreu cantar a ple pulmó!
Serà ben divertit, només heu de… Llegeix més»