MATRÍCULES 2020

Matrícula: del 13 al 17 de juliol

Més informació a Estudiar a Catalunya i clicant aquí , trobareu la publicació de les llistes que es generen durant el procés de preinscripció i el calendari estipulat per part del Departament d’Educació, entre d’altres informacions.

Per fer la matrícula heu de demanar cita prèvia, ja que serà presencial.

Us podeu posar en contacte amb l’escola:

• Enviant un correu electrònic al correu de l’escola a8067120@xtec.cat
  • Trucant per telèfon al mòbil 636017170 en horari de 9h a 13h o al fixe 938420940

Bones i merescudes vacances!

L’arribada de la desitjada “represa” coincideix amb el final de curs, un curs que difícilment podrem oblidar i que, segurament, ens ha fet obrir els ulls o si més no, mirar el món d’una altra manera. Contentes de començar a recuperar part de  la nostra… Llegeix més»

CONCERT ON-LINE LA CLIKA DEL RUSC

Benvolgudes famílies,
Aquesta setmana és el concert on-line de la Clika del Rusc !!
En aquest concert els músics tocaran les cançons en directe des del teatre i totes vosaltres des de casa: els nens/es i famíles podreu cantar a ple pulmó!
Serà ben divertit, només heu de… Llegeix més»

Propostes d’activitats enviades el 24 d’abril

Alumnes de P3 a 4t:
Us deixem en aquest article els enllaços que us dirigiran a les carpetes drive amb les propostes d’activitats per fer durant la propera setmana. Reviseu sobretot el planning orientatiu setmanal, les activitats marcades de color vermell són les avaluables que s’han… Llegeix més»

REPTE ENVIA LA TEVA ROSA DE SANT JORDI

Us enviem un nou repte!
Mireu aquesta proposta que ens ha enviat l’Editorial Barcanova per fer plegats aquest dia de Sant Jordi confinat.
Us atreviu a fer una rosa i compartir-la amb nosaltres?
Va! Cliqueu l’ enllaç següent:
REPTE ENVIA LA TEVA ROSA DE SANT JORDI
Us animeu??
Ens encantaria… Llegeix més»