Nous reptes de l’Escola Municipal de Música de la Roca

Benvolgudes famílies,

Us enviem per aquesta setmana reptes musicals nous. Aquesta vegada de la mà dels i les mestres de música de l’Escola Municipal de la Roca que els han compartit per a què estiguin a disposició de totes les famílies de l’escola que vulguin provar i passar una estona divertida.

Esperem que us agradi i passeu una bona estona fent-los. Adjunt teniu el vídeo presentació i els vídeos dels reptes.

Trieu per quin començar i a practicar!

Us podeu gravar i enviar-nos els vostres vídeos o fotos al correu de les aules o publicar-ho per instagram i etiquetar-nos al nostre compte @escolasantaagnes

Lletra de “LAS PANADERAS”

Ahí van las panaderas

por la calle de San Juan

enredando a los chiquillos

cuatro perras vale el pan.

Aquí teniu l’enllaç de la cançó del grup AC/DC per preparar la vostra actuació.

VIDEO MÚSICA AC/DC