JORNADA DE PORTES OBERTES A LA WEB!

Hola!

Com a escola familiar, ens agrada el contacte directe, el parlar, intercanviar idees, que es pugui preguntar el perquè fem les coses com les fem, el que ens pugueu suggerir propostes interessants i constructives, el tu a tu, vaja…de manera professional però molt humana, així, són les nostres portes obertes presencials.

La situació actual no ens permet que vingueu a l’escola per poder-nos conèixer de primera mà, així que hem pensat de compartir amb vosaltres algun vídeo que teníem guardat d’altres cursos per veure una mica el dia a dia de l’escola, especialment el de les criatures més petites de tres anys. Penseu que l’escola no només és P3 i la nostra comunitat educativa intenta mantenir el nivell de qualitat del p3 fins a 6è, a nivell metodològic, de recursos, motivació i d’implicació de tothom.

Nens i nenes són el centre, no haurien de fer res que per a ells o elles no tingues sentit, valor, motivació. Cada cop reptes més complicats, motivacions i interessos que canvien, escoltar les seves proposes, idees i necessitats per anar articulant el treball de competències per tota la vida, amb actitud positiva, creativa i d’esforç per contribuir a la millora del nostre mon i del de cadascun d’ells i d’elles. L’infant és l’eix d’una escola oberta que creix i millora escoltant, aprenent i oferint estratègies i recursos variats per créixer en la diversitat de contexts, tant de persones com d’instruments, i mai oblidant els valors de respecte, solidaritat, esforç i sensibilitat empàtica.

Treballem per ser una escola on hi cap tothom, on tothom és important i s’ha de sentir imprescindible i on treballem junts, no per a sumar, sinó per a multiplicar.

Bé, aquí teniu els vídeos que, per sort, ja són anacrònics, perquè fem coses noves i algunes les hem ampliat i millorat respecte el curs passat, com els espais d’aprenentatge dels més petits que, a més dels ambients, obren la possibilitat d’una entrada acompanyada a l’escola amb la família…i aquest és només un exemple dels canvis i millores que fem, sempre tenint en compte la nostra línia d’escola que, a més de professional i exigent vol ser humana i propera.

A la web, a “menú” (dalt a la dreta), podeu passejar per veure els documents de centre, els projectes, metodologia, activitats i la nostra AMPA, així ampliareu les informacions del document “Característiques generals del nostre centre” de la roda de preinscripció. Molts articles i informacions no són visibles només que per la nostra comunitat educativa, amb contrasenya, però així us fareu més la idea de tot plegat.

Mireu els vídeos, però no oblideu preguntar a famílies de l’escola, ex alumnes, i a tothom qui pugueu, ells i elles us diran qui i com som.

Au, ara els vídeos, que heu de decidir una cosa molt important, el futur educatiu dels vostres nens i nenes a compartir amb la família!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *