- Educació integral dels nostres nens i nenes: intel·lectual, emocional i social.
- Compromís amb el treball de l’autonomia personal, la responsabilitat i l’esforç.
- Inclusivitat, cooperació i treball en equip, dins d’un marc de cultura de la convivència.
- Promoció de la llengua anglesa, des de P3, dins del marc del plurilingüisme.
- Foment de la cohesió social per la igualtat d’oportunitats del nostre alumnat.
- Participació de tota la comunitat educativa: AMPA, pares i mares delegats de classe, nens i nenes delegats de classe, consell escolar així com accions concretes de la comunitat educativa en general (carnaval, Sant Jordi, teatre, pares i mares protagonistes de la setmana, acompanyament suplementari a sortides escolars, Jornades culturals, Visites d’aula…).
- Ús de la tecnologia com a eina quotidiana d’aprenentatge.
- Avaluació per a la millora, reflexió sobre els resultats i processos
|
- Promoure el desenvolupament global dels nostres nens i nenes oferint una formació acadèmica i personal de qualitat.
- Educar en l’autonomia personal, l’esforç individual i compartit i promoció de la igualtat d’oportunitats mitjançant una adient atenció a la diversitat.
- Oferir als nostres nens i nenes una formació, uns valors i unes actituds per a una participació de qualitat a la societat actual, amb estabilitat i autoestima, amb sentit crític i competències personals, socials i de treball en equip.
- Promoure la implicació de tota la comunitat educativa en el nostre projecte educatiu, facilitant els canals de comunicació i participació de totes les persones: “Tots junts fem escola”.
- Fomentar en els nens i les nenes una actitud activa, curiosa, investigadora i crítica, que mitjançant la comunicació i el treball, sigui la base de la seva formació i de l’adquisició dels seus aprenentatges, coneixements i valors.
- Proporcionar als nens i les nenes una formació plena que ajudi a formar la seva pròpia identitat i a desenvolupar les seves capacitats de manera harmònica.
- Implicació en la xarxa sòcio-cultural de la nostra ciutat, així com sensibilització amb el nostre medi natural, amb el foment del compromís social, amb valors com la solidaritat, sostenibilitat, sensibilitat i implicació activa amb la societat en general.
TOTES LES NOSTRES ACCIONS ES REGEIXEN PER AQUEST PRINCIPIS.
PERSONES QUE DUEN A TERME EL NOSTRE PROJECTE D’ESCOLA |
PERSONAL DOCENT
- 8 especialistes d’educació infantil (especialista amb metodologia globalitzada inclosa)
- 1 tècnica d’educació infantil (TEI)
- 12 mestres d’educació primària (un perfil lingüístic inclòs, a més d’altres acreditacions en llengua estrangera)
- 1´5 especialistes d’educació especial
- 2 mestres d’educació física
- 3 especialistes en llengua anglesa
- 1 docent d’educació musical
- 1 docent especialista en atenció a la diversitat (SIEI, Suport Intensiu a l’Educació Inclusiva)
- 1 persona educadora especialista en educació especial
- 1 persona vetlladora
- 1 docent de religió catòlica
PROFESSIONALS EDUCATIUS VINCULATS AL CENTRE
- 1 psicopedagoga de l’EAP (un dia i mig per setmana)
- 1 assistenta social del Departament d’Educació (Serveis Educatius)
- una persona vetlladora
- 1 referent de serveis socials municipal (Comissió Social de centre)
- logopeda (segons necessitats)
- fisioterapeuta (segons necessitats)
- SETDIC
- CREDA
PERSONAL D’ADMINISTRACIÓ I SERVEIS
PERSONAL DE MONITORATGE, CUINA I NETEJA
- 1 cuinera
- 2 auxiliars de cuina
- 15 persones monitores del servei de menjador
- monitoratge divers d’activitats extraescolars (segons demanda d’activitats. Els d’esports vinculats al Pla Català de l’Esport)
- personal de neteja municipal
… I EVIDENTMENT, TAMBÉ COMPTEM AMB LES FAMÍLIES!
- AFA
- Delegats de classe (de pares i mares i d’alumnat)
- Consell escolar
- Comissions diverses…
|