Celebració del 75 aniversari

30Durant el curs 2007-08 l’escola Salvador Lluch va celebrar els seus 75 anys.

Va ser una celebració molt emotiva amb trobades d’exalumnes de les diferents dècades, una exposició fotogràfica molt complerta i una exposició de material magnífica on es reflectien totes les dècades ( gràcies a les aportacions de tots els exalumnes) .

També es va fer per part dels alumnes de 4t. una representació teatral a l’Auditori Joan Maragall per a tots els alumnes del mateix nivell de les escoles de Gavà.

Es va celebrar el tradicional sopar de les exalumnes i un sopar amb representants de totes les AMPAs que han passat per l’escola.

I el plat estrella va ser l’acte de cloenda.

Va coincidir amb el 29 de juny del 2008 ( 75 anys justos després de la seva inauguració).

En aquest acte tots els alumnes de l’escola van cantar i ballar. Es va fer un homenatge a les diferents dècades i a les famílies de tres i quatre generacions que han passat per l’escola i vam comptar amb la presència de l’Excel·lentíssim President de la Generalitat de Catalunya sr. José Montilla.

La nostra escola va ser inaugurada pel President Francesc Macià i 75 anys després, hem tingut el privilegi de comptar amb el President de la Generalitat, sr. José Montilla qui va escriure la seva dedicatòria en el llibre de signatures. També cal dir que ens va honorar amb la seva presència, la sra Montserrat Lluch, única filla que queda del sr. Salvador Lluch ( donant dels terrenys, per a la construcció de l’escola)

Per últim es va fer un llibre amb la història de l’escola, un cd amb entrevistes a exalumnes i un power point amb un resum molt il·lustratiu de tots aquests anys.