Gavà, el meu lloc al món, guanyador del premi Gava Educa 2023 a la qualitat educativa

Tenim el plaer de compartir amb vosaltres una notícia que ens omple de satisfacció. El nostre projecte educatiu, “Gavà, el meu lloc al món,” ha estat guardonat amb el Premi Gavà Educa 2023 a la Qualitat Educativa.

El Premi Gavà Educa és un reconeixement que celebra els esforços conjunts de tota la comunitat educativa. Aquesta iniciativa va més enllà de les parets de l’aula; és una oportunitat per connectar la nostra comunitat amb el seu entorn, fomentant un aprenentatge significatiu i la comprensió de la riquesa cultural i natural del nostre estimat Gavà.

El premi no seria possible sense l’esforç incansable i la passió de tots els implicats en el projecte i és un recordatori de la importància de la cooperació, la innovació i la dedicació a l’educació.

Aquest reconeixement és un testimoni de l’entusiasme amb què treballem a l’escola i ara més que mai, estem compromesos a continuar treballant per oferir una educació de qualitat i seguir promovent la participació activa de la comunitat en aquesta missió. Això ens inspira a seguir endavant amb més entusiasme i determinació que mai.

En nom de tot l’equip de l’escola volem agrair a la ciutat de Gavà per aquest premi. Estem emocionats pel futur i les oportunitats que es presenten mentre seguim treballant junts per fer de Gavà el millor lloc al món per aprendre i créixer.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *