Dimecres sense pilota

El curs passat ja vam fer “dia sense pilota”, però no com aquest, avui dimecres hem ocupat l’ espai principal del pati, on sempre estan els futbolers.  Hem agafat totes les joguines, una taula per fer mini taller de pom poms de llana i els guixos per pintar al terra de la pista. I els […]

Dimecres sense pilota Llegeix més »

L’ARBRE DE LES ESTACIONS

   Ahir dijous  P4 i P5 van veure una peli amb els grans de 3r i 4t. La resta 1r, 2n, 5è i 6è al poliesportiu. P4 i P5 després de la peli al pati de les motos. I aquí us deixem un altre mural acabat.  L’ARBRE DE LES ESTACIONS Acabat avui mateix ! Dilluns

L’ARBRE DE LES ESTACIONS Llegeix més »

Vine Tardor Vine!

Fem la benvinguda a la Tardor amb aquest vídeo: “Vine Tardor vine” Aquí us deixem unes quantes fotos de les nostres tortugues… Què fan l’Andrea, la Samara, la Noa i la Bella? En un tres i no res hem fet dibuixos de la Tardor per pintar!                 Fins

Vine Tardor Vine! Llegeix més »

RESUM DE LA SETMANA

Aquesta setmana ens han portat joguines! Gràcies a l’ Aritz per compartir les seves joguines amb nosaltres!   Hem començat amb els murals de LA TARDOR, aquí l’Ilias, l’Andrea, la Vanesa, la Noa, en Mario i la Samara fent l’arbre de la tardor amb pintures i rotllos de paper…         I vet

RESUM DE LA SETMANA Llegeix més »

Aquest dilluns 3 d’octubre només es podran fer les gestions de menjador relacionades amb els alumnes esporàdics i les dietes ja que la responsable no hi serà. Recordem també:Els pagaments de menjador en efectiu s’han d’efectuar abans del dia 5 de cada mes Moltes gràcies!!

Llegeix més »

Segells i escacs

Pintar amb segells és una de les activitats que més agrada a l’espai de migdia.Avui hem començat a utilitzar els segells a la nostra pell…En els pròxims dies pintarem amb segells cassolans, fets pels nostres infants.També us deixem les fotos del campionat d’escacs.

Segells i escacs Llegeix més »

Segon dia de P3

Fantàstic ha estat el segon dia de les nostres Tortugues!Ben tranquils han dinat…Us deixem una petita mostra.       I aquí va d’ulleres: En Fahed i l’Aldara                                       Que bé que ens veiem! Fins demà famílies!!

Segon dia de P3 Llegeix més »

Primer dia tots junts!!!

Us deixem fotos d’avui, un dia especial i divertit on els nostres petits de P3 ens han acompanyat i han dinat molt bé per ser el primer dia.Germans grans i cosins, han ajudat molt aquesta jornada.                      Fotos de P4 i P5, un grup moooolt engrescador

Primer dia tots junts!!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut