CM passa el dia a l’aire lliure
Els nens i nenes de 3r i 4t han sortit de l’escola per anar a jugar al parc de la Creueta del Coll i a observar Barcelona des de dalt, tot pujant al Turó Pelat. No han parat en tot el dia i, tot i que han tornat cansades i cansats, sembla que s’ho han […]
CM passa el dia a l’aire lliure Llegeix més »







