Fundació Jaume Bofill

La Fundació Jaume Bofill és una fundació cultural privada creada l’any 1969. Des d’aleshores, les actuacions que duu a terme promouen el coneixement de la societat catalana, el debat de les noves idees i propostes per avançar cap a una major justícia social, i l’actuació de persones i col·lectius diversos que també busquin la transformació i el canvi social.

L’any 2012 la Fundació Jaume Boffill ens proposa de formar part del projecte pilot Programa MAGNET. En aquell moment l’escola JM Sagarra inicia l’aliança amb el MACBA i la transformació del projecte d’escola.

Escola i Fundació participen en seminaris, jornades, etc. per donar a conèixer i compartir experiències que ajudin a la qualitat i equitat educativa.

Imatge relacionada