Docent

Competència digital

Aquesta part de “Competència digital docent” està en procés de construcció, ja que forma part d’un dels objectius de  l’estratègia digital de centre (EDC).

A través de la diagnosi que s’ha fet del centre, han sorgit totes aquestes propostes de millora.

Pla de comunicació

1. Informacions bàsiques

• L’administratiu s’encarrega d’actualitzar a inici i final de curs les dades del docents de l’Esfera i revisa que el GUAC estigui al dia.
  • L’usuari Xtec: en el cas que el docent no disposi d’usuari xtec la direcció del centre li gestiona l’alta. Disposar d’aquest usuari és imprescindible per a la comunicació corporativa del docent. També, s’utilitza aquest usuari per donar d’alta el correu del domini escolar i l’ús del Dinantia. A més, es dona accés al DRIVE d’escola, les Unitats compartides pertinents i el llibre d’estil (el qual està dins les unitats compartides i no el donem específicament).
  • El correu amb domini Sagarra el dona d’alta la comissió digital i s’utilitza exclusivament per convocar videoconferències, en cas que la família no es pugui reunir presencialment, i per l’ús de l’EVA (entorn virtual d’aprenentatge)

En cap cas, serveix per una comunicació bidireccional amb les famílies.

• Altres Informacions:
    • Cal facilitar el correu xtec per l’ús del Workspace, quan abans millor.
    • Es recomana facilitar el telèfon mòbil per introduir-lo al grup de Whatsapp on està tot el claustre, el cicle corresponent, i serveix per rebre informacions.
    • S’omplen els drets d’imatge com a docent.
    • L’administratiu us donarà accés al Dinantia (canal d’informacions d’escola).

2. Kit tecnològic

Les eines de treball que es faciliten als docents són:

• Ordinador portàtil
  • Clau wifi pels ordinadors
  • Clau wifi pels mòbil
  • EVA: L’entorn virtual d’aprenentatge de l’escola és el Google Classroom. Amb el correu del domini sagarra (xxxx@escolasagarra.cat) tens accés al Google Classroom.
  • Nodes del centre: Les publicacions es fan un cop al trimestre.
  • Google Workspace: Quan faciliteu el vostre correu xtec se us donarà accés al Workspaces (Google Drive) d’escola i també amb el domini sagarra tindreu accés al EVA, principalment pels cursos de 3r a 6è.
  • Eines digitals específiques de centre: