Escola de disseny EINA

EINA, Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, fundada l’any 1967 a Barcelona, va ser una de les primeres escoles de disseny d’Espanya. Des del 1994, és un centre adscrit a laUniversitat Autònoma de Barcelona. Considerat com un dels 50 millors centres d’ensenyament de disseny d’Europa segons la revista Domus, ha rebut diferents distincions com la medalla de plata del Foment de les Arts Decoratives (1983), la Creu de Sant Jordi (1987) de la Generalitat de Catalunya o el Premi Habitácola’88 a la millor orientació pedagògica atorgat pel ARQ-INFAD i una distinció honorífica al Premio Nacional de Diseño de l’any 2000.

Actualment, està organitzada com a fundació privada no lucrativa que té com a objectiu principal l’ensenyament de l’art i el disseny, el foment de la creació i el debat cultural. (text extret de ca.wiquipèdia.org)

Durant el segon trimestre del curs 2015-16  l’Oriol i en Jaume, alumnes de l’Escola de disseny EINA, van col·laborar en el projecte de 6è per dissenyar un pàrquing de patinets.

Actualment el pàrquing està en procés d’execució.

web