Volem igualtat!

En el món de la informàtica defineixen el píxel com: la unitat mínima que forma una imatge digital gràfica. Podem utilitzar aquesta unitat per crear obres d’art que transmetin valors i informació? La resposta és un rotund sí!

L’alumnat de 6è A, ha tingut l’oportunitat de conèixer diferents artistes que basen la seva obra en aquestes petites mostres abstractes. Inspirats en l’obra d’un artista, que s’amaga darrera del pseudònim “Invader”, han ajudat a donar visibilitat al missatge d’igualtat entre dones i homes “envaint” les parets de l’escola amb obres que van apareixent de manera sobtada.

⬅ A través d’aquest ENLLAÇ podreu veure més fotografies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *