Podem cuinar un plat de cèl·lules?

Fa uns dies, l’alumnat de 5è va rebre el vídeo d’un cuiner, l’Andreu Adrià. Ell els demanava ajuda: vol fer-se famós per tenir un restaurant molt original i vol cuinar un plat només amb cèl·lules, però… és això possible?

A través del mètode científic, els nens i les nenes van plantejar un seguit d’hipòtesis per poder començar una bona investigació. A través d’activitats molt actives, l’alumnat de 5è està descobrint els secrets més ocults de cadascun dels regnes dels éssers vius amb l’objectiu de poder resoldre la pregunta d’investigació: es pot cuinar un plat de cèl·lules?

Si voleu saber la resposta… Estigueu ben atents i atentes a les nostres Xarxes Socials!

⬅ A través d’aquest ENLLAÇ podreu veure més fotografies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *