Aquesta setmana a Cicle Inicial us presentem els Bee-bots! Aquest any l’alumnat reforça els aprenentatges del dia a dia mitjançant un robot educatiu, concretament, unes abelles. A més a més, l’alumnat de Cicle Inicial treballa l’orientació espacial i s’inicia en la programació informàtica.
Cal destacar, que aquesta eina provoca una gran motivació a l’alumnat millorant així el seu aprenentatge.
⬅ A través d’aquest ENLLAÇ podreu veure més fotografies!



