Batucada reciclada!

L’alumnat de 6è ha gaudit del taller “Batucada Reciclada”, ja que encara que no ens ho sembli estem envoltats de molts objectes quotidians (pots, olles, ampolles, culleres, etc.) que poden convertir-se en un excel·lent instrument de percussió.

Els i les alumnes han descobert que és una batucada i que instruments la formen (han vist els instruments i han sentit el so que fan). Seguidament han anat substituint aquests instruments per objectes que podem trobar a casa i que poden tenir un so molt semblant.

L’alumnat ha experimentat amb diferents ritmes i dinàmiques de la percussió per acabar creant una gran batucada entre tots i totes!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *