Passaport EDUNAUTA – Ajuntament

El passaport edunauta ens dóna l’oportunitat de posar en marxa mil i una habilitats.

Dijous dia 3 de febrer vam poder gaudir d’una activitat en família: una visita guiada i dinamitzada a l’ajuntament de Terrassa.

Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes coses. Ah! I vam parlar amb l’alcalde de la ciutat, en Jordi Ballart, i amb la tinent Teresa Ciurana que és l’encarregada de vetllar per l’educació a les nostres escoles.

Nens i nenes de 5è, us animem a utilitzar el passaport edunauta!

1. Yolanda

Quina activitat més xula, una llàstima que nosaltres no puguessim assistir per horaris d’extraescolar. Esperem es pugui tornar a organitzar una altra vegada en diferent horari. Moltes gràcies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *