Carta del mes de febrer

Estimada Comunitat educativa;

Desitgem que totes i tots us trobeu bé. Estan sent uns mesos durs en quant a pandèmia, ja que aquesta sisena onada ja fa força que dura, i amb totes les noves indicacions per part de Salut, sempre ens sorgeixen dubtes, canvis extraordinaris… Som conscients que entre tots i totes ho intentem portar de la millor manera possible sobretot per a què els infants de l’escola ho visquin amb el millor acompanyament possible tant des de casa com des de l’escola.

Des de l’Ajuntament s’ha ajornat el Carnestoltes a nivell de ciutat pel mes de Juny, però les escoles de Terrassa hem decidit continuar fent la festa aquest mes de Febrer, per tal de donar la màxima normalitat possible als infants. Així que prepareu-vos que arriba la setmana boja de festes i festejos amb atrezzos, maquillatges, disfresses i un munt de festa i xerinol·la que també ens ajudarà a continuar amb la màxima normalitat escolar que poguem assolir.

Carta del mes de Febrer’22

Esperem que dia a dia tot vagi millorant!!

Us enviem una forta abraçada energètica;

Equip Directiu

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *