AJUTS ECONÒMICS ACTIVITATS D’ESTIU 2024 I EXTRAESCOLARS 24/25

Benvolgudes famílies,

Us informem que ja s’ha obert el termini per demanar ajuts econòmics per casals d’estiu 2024 i activitats extraescolars 24/25. Us deixem l’enllaç.

Termini de presentació: del 11/03/2024 al 10/04/2024

Quan obriu l’enllaç triga uns segons a redireccionar-vos a una altra pàgina. Han d’omplir una sol·licitud per infant i l’únic que han d’adjuntar és la declaració jurada dels ingressos de la unitat de convivència, és obligatori presentar-ho.

Si necessiteu ajuda per omplir la sol·licitud:

• Podeu demanar cita enviant un Whatsapp al telèfon de l’esplai 622585621. Us explicarem la documentació que haureu d’omplir i portar el dia que vingueu.
  • Podeu assisir al Punt d’Orientació Social i demanar cita allà també.

Adjuntem: cartell informatiu i declaració jurada que heu d’entregar.

Info_Convocatories_2024

Declaració jurada dels ingressos

En referència al tràmit, si necessiteu fer qualsevol consulta també us podeu adreçar a: prestacionssocials@terrassa.cat Tel: 93.736.66.95, de dilluns a divendres de 09:00h a 14:00h

Equip Directiu i C.E. Tremola