Trobada del Consell Municipal de la Infància i l’Adolescència de Terrassa

El passat 13 de març, el Noah i la Selva, els representants de sisè i cinquè de la nostra escola, van fer una trobada a l’Ajuntament amb l’alcalde Jordi Ballart i altres regidors i regidores de Terrassa. El CMIAT és un òrgan representatiu de les escoles i dels instituts de la nostra ciutat. Els alumnes, d’entre 10 i 14 anys, que representen cada escola es reuneixen, per districtes, mensualment i tracten temes d’interès ciutadà a petició del Govern Municipal o per iniciativa pròpia. En aquest acte van explicar quin és el pla de treball d’aquest curs que tracta sobre la no discriminació (assetjament escolar, racisme, homofòbia).

Estem molt contents i contentes de poder tenir representació en aquest consell i agraïm enormement la feina que realitzen el Noah i la Selva.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *