Erasmus+ Mediazoom

Aquest curs  l’escola Roser Capdevila  forma part de l’equip de treball Mediazoom del Projecte Erasmus CETE+ 23.

El projecte CETE+ és un Consorci Europeu per a la Transformació Educativa emmarcat en una acreditació Erasmus+ KA120, coordinat pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya .

El projecte CETE+ és un projecte de 7 anys implementat en el marc del nou programa Erasmus+ gràcies a l’acreditació en l’àmbit de l’educació escolar aconseguida pel Departament d’Educació.

Lidera el projecte la Direcció d’Innovació, Digitalització, Currículum i Llengües a través de la Subdirecció General de Llengües.

L’objectiu del nostre microconsorci és fomentar la millora en l’aprenentatge de l’alumnat i en els centres educatius que hi participem.

El microconsorci MediaZoom. Educació mediàtica i pensament crític, pretén:

• Incidir en la millora de la competència digital i comunicativa de l’alumnat i dels docents
  • Compartir experiències que fomentin l’educació mediàtica i el pensament crític de forma transversal en diferents àrees curriculars.

Els seus objectius són:

• Col·laborar en el desenvolupament de la competència digital i comunicativa de docents i alumnat.
  • Potenciar l’ús de les tecnologies digitals de comunicació audiovisual
  • Desenvolupar l’educació mediàtica i el pensament crític de l’alumnat

Afavorir la creació de xarxes de col·laboració i d’intercanvi d’experiències entre docents i alumnat d’altres centres que afavoreixin processos de millora.