Nom de l'autor: Coordinació TIC

Carta del mes de febrer

Estimada Comunitat educativa; Desitgem que totes i tots us trobeu bé. Estan sent uns mesos durs en quant a pandèmia, ja que aquesta sisena onada ja fa força que dura, i amb totes les noves indicacions per part de Salut, sempre ens sorgeixen dubtes, canvis extraordinaris… Som conscients que entre tots i totes ho intentem […]

Carta del mes de febrer Llegeix més »

Dossiers confinament

Estimades famílies, Davant de la situació tan extraordinària que estem vivint us fem arribar uns dossiers per tal de treballar a casa durant el confinament. Com sempre us fem saber que són propostes no obligatòries però pensem que us poden anar bé. COMUNITAT DE PETITS: dossier-confinament-petits-curs-21_22 COMUNITAT DE MITJANS: com. mitjans links (1) COMUNITAT DE

Dossiers confinament Llegeix més »

Carta del mes de gener 2022

Benvolguda i estimada Comunitat Educativa, Aquest final de trimestre ha estat molt accidentat degut a la gran onada de contagis que ha patit la ciutat de Terrassa i la nostra escola. Ens haguès agradat acabar el trimestre escoltant les veus dels infants de l’escola, fent cagar el Tió tots junts i juntes i entregant els

Carta del mes de gener 2022 Llegeix més »

Bones festes

Estimada comunitat educativa, Us desitgem unes bones festes i molta salut! El nostre desig pel nou any: “NO DEIXAR MAI DE SOMRIURE”. Una forta abraçada, Equip Docent. No deixem de somriure

Bones festes Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut