Nou període Beques Menjador

Estimades famílies,

S’ha obert un nou període per demanar ajuts de menjador.

Els poden demanar l’alumnat de nova incorporació, matriculats després del 20 de setembre, i els alumnes que hagin patit una situació sobrevinguda.

El període de presentació és fins el 4 de desembre de 2020.

Les famílies que el vulguin demanar han d’emplenar la sol·licitud telemàtica a través d’aquest enllaç al web del Consorci d’Educació de Barcelona.

Una vegada emplenada la sol·licitud i enviada es generarà un PDF que CAL signar i lliurar al centre.

Trobades amb les famílies

Aquesta setmana encetem les trobades amb les famílies. Enguany, degut a la situació, aquestes seran telemàtiques.

Aquests son els dies programats per als diferents cicles:

• Cicle Superior: Dimarts 20 d’octubre
  • Cicle Mitjà: Dijous 22 d’octubre
  • Cicle Inicial: Dilluns 26 d’octubre
  • Educació Infantil: Dijous 28 i Divendres 29 d’octubre

Preguem estigueu atents als vostres correus i tokapps on heu rebut -o rebreu- la vostra convocatòria corresponent.

Tenim auxiliar de conversa d’anglès i alumnes de pràctiques!

Enguany tenim molta sort perquè tenim auxiliar de conversa de llengua anglesa! His name is Alex and he is from Glasgow (Scotland). Com que l’Alex no parla català ni castellà només podem entendre’ns si parlem en anglès. Ens estem preguntant moltes coses per a coneixe’ns millor. Estarà cada trimestre en un cicle diferent de primària, començant pel cicle superior:

I seguint amb el conveni amb la Universitat de Barcelona, a l’escola continuem comptant amb l’ajuda estudiants en pràctiques del grau de Mestre. Enguany ens acompanyen a primària la Sílvia, la Marina, i les dues Andrees:

WELCOME to RAMBLETA!

Bon estiu de part de tot l’equip!

Aquests dies tan peculiars ens hem convertit en tots uns professionals de les noves tecnologies, i com a cloenda d’aquest curs us volíem enviar aquest vídeo de comiat que us ha preparat tot l’equip. Esperem tornar abraçar-vos a totes i tots al setembre. Molt bon estiu!

Pla d’obertura del Centre

En aquesta presentació podeu veure el nostre pla d’obertura:

I accedir al document redactat on es detallen totes les informacions sobre el mateix:

Junta de Directores/s de les Escoles Públiques de Sant Martí.

Barcelona a 29 de maig de 2020.