PACTE- LABORATORI DE TRANSFORMACIÓ EDUCATIVA

Aquest curs ens iniciem, com a equip pedagògic, en un projecte, el Laboratori de Transformació Educativa, plantejat pel Departament d’Educació. L’objectiu és caminar cap a un canvi educatiu, un procés de transformació en el qual estarem acompanyats i acompanyades per centres que ja han viscut o estan vivint un canvi de mirada.

En aquest procés es fa

necessari trobar espais on, com a equip, puguem pensar quina és l’escola que volem per als nostres infants, pensar en les seves necessitats reals i els seus processos de vida, trobant moments que generin debat, reflexió i anàlisi d’allò que s’està fent al centre. La finalitat és que entre tots i totes iniciem un camí de canvi per construir plegats amb una mateixa mirada.

A la Jornada de Benvinguda Curs 2021 – 2022 del Laboratori de Transformació Educativa es van proposar als centres 4 preguntes de reflexió pedagògica:

📌 Com podem millorar el lideratge pedagògic al centre?

📌 Com estem col·laborant i aprenent junts en una nova cultura docent?

📌 Com fem de l’escola una organització que aprèn i una unitat de recerca?

📌 Què hem de fer que no fem i què hem de deixar de fer?

Fitxer en PDF

#pacte#laboratoridetransformacio