Sortides i colònies

Pel què fa a les sortides escolars, es faran sortides a l’entorn més proper amb els grup estables i també altres sortides sempre que la situació epidemiològica ho permeti.

El nostres Projecte educatiu contempla…

Les sortides i les colònies escolars des de P3 són una eina important en el treball del coneixement del medi i de l’entorn. Els alumnes d’educació infantil (P3, P4 i P5) passen una nit i dos dies de colònies, i els alumnes de primària  dues nits i tres dies. A educació primària s’intentarà la possibilitat d’assistir a Camps d’Aprenentatge.

Les colònies escolars formen part del nostre projecte d’escola, com una activitat enriquidora i complementària del treball d’aula. Malgrat considerar-la una activitat important dins el currículum dels nostres alumnes, no podem oblidar, la no obligatorietat  a assistir-hi, tant per part dels alumnes com dels mestres.

Tenim contemplat que, al llarg de l’escolaritat, tots els nostres alumnes realitzin colònies escolars en llocs diferents, amb uns propòsits curriculars diversos, per tal que quan marxin de l’escola hagin pogut observar, treballar, interaccionar… en entorns el més diversificats possible i que això els doni una visió general de la diversitat de paisatges, de cultures i de la història que hi ha en el nostre territori: comarques de mar, de muntanya, de plana, llocs interessants pel seu component històric, per la seva indústria, pel seu paisatge, etc.