Exposició Let’s Clean Up

Després de fer el Clean Up Day i de veure els resultats, amb l’alumnat vam decidir celebrar el dia mundial del medi ambient fent una exposició sobre el que s’havia trobat. Vam separar mostres de tot el que havíem recollit, les vam classificar i les vam exposar al vestíbul de l’escola juntament amb un mural fet amb paper de diari que reproduïa la zona de la platja que vam netejar. Tots els grups de l’escola van visitar l’exposició. Després en van parlar a la classe i junts van fer una reflexió sobre què els havia semblat. Aquesta reflexió la van anotar i penjar al mural. D’aquesta manera vam compartir l’activitat amb la nostra comunitat educativa. Aquí podeu veure tots els missatges!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *