Electricitat i magnetisme 6è

Fins ara amb l’alumnat de 6è hem treballat conceptes relacionats amb l’electricitat i amb el magnetisme. Hem aprofitat per fer circuits que funcionin al laboratori i a dibuixar-los amb els seus símbols. Un cop ja sabíem fer circuits hem utilitzat aquests coneixements per treballar amb les plaques makey-makey. Aquestes plaques ens han permès crear mecanismes originals que funcionaven amb l’ajuda de la corrent elèctrica. Ha estat tot un repte buscar de quina manera podíem fer servir les plaques makey-makey i preparar també una exposició per  compartir el que havíem creat amb altres company i companyes de l’escola.

Aquí trobareu un recull de fotografies.