El llarg d’aquest 2n trimestre amb l’alumnat de 3r hem treballat el tema de l’alimentació i els nutrients. Al laboratori hem pogut veure diferents maneres de localitzar nutrients en els aliments. Concretament hem localitzat greixos i proteïnes. Hem vist que si triturem aliments que porten greixos i els presionem amb un paper absorvent el paper queda tacat del mateix greix. També hem pogut localitzar proteïnes i hem vist que amb l’escalfor coagulen i moltes vegades també canvien de color.
Finalment hem treballat el plat Hardvard i n’hem fet un per tenir-lo a casa! I el més important hem après un munt de coses per poder alimentar-nos millor!



