TERCER I ÚLTIM ENIGMA DE LA SETMANA

Bon dia famílies,

Aquí us deixem el tercer i últim enigma de la setmana. Mireu bé totes aquestes imatges, a veure si sabeu a quina obra pertanyen!!

Demà divendres heu de dipositar el sobre, amb tots els tres enigmes resolts, a l’urna que hi haurà al pati, a la zona d’enigmes.

Després de vacances direm quina família ha estat la guanyadora! Molta sort!

PRIMER ENIGMA TEATRAL DE LA SETMANA

Bon dia famílies,
Aquí us deixem l’enigma teatral de la setmana. Avui teniu una sopa de lletres on heu de trobar 6 elements del teatre. Recordeu que heu d’agafar la papereta que trobareu en una taula davant de l’entrada de l’escola i guardeu-la fins divendres, el dia que haureu de dipositar dins l’urna el sobre amb tots els enigmes resolts!!
Animeu-vos a participar!!

Sortida al Parlament de Catalunya

El passat divendres, l’alumnat de Cicle Superior vam anar a Barcelona a veure el Parlament de Catalunya. Ens van explicar l’origen de l’edifici, que havia estat un magatzem militar, un palau reial que mai es va arribar a utilitzar, un museu… i també com funciona el sistema polític del Parlament.

Un cop fora, vam aprofitar el bon dia que feia per anar a veure l’Arc del Triomf i vam dinar al parc de la Ciutadella.

https://drive.google.com/drive/folders/1-CgbOSajvpC0jSuOxOaIRy7SWT15JhNz

XX CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Un any més l’escola ha tornat a participar al Certamen de Lectura en Veu Alta. Aquest any es va celebrar el dia 5 de març a l’Institut Francesc Vidal i Barraquer de Tarragona. L’Alex Gerona de 4tA ha estat el representant  i la Júlia Roig l’ha acompanyat com a suplent dins la categoria de Grumets Vermells. Des d’aquí felicitem a l’Alex que ho ha fet de meravella però no ha estat seleccionat per a la final.  Enhorabona a tots dos per l’esforç i l’interès que heu demostrat!

Dies abans vam fer la selecció del representant de l’escola i vam comunicar l’elegit en un acte que va tenir lloc a la Biblioteca. Animem a tots els alumnes de 4t a seguir gaudint de la lectura i felicitar als qui van ser finalistes en la selecció del representant. Enhorabona a tots i totes!

Cliqueu a la imatge per veure les fotos.

TALLERS INTERCICLE (EDUCACIÓ INFANTIL)

El dilluns d’aquesta setmana, els nens i nenes d’Educació Infantil han començat la segona tanda dels tallers Intercicle. Durant sis setmanes farem tallers molt diversos:  a menjar!!, construccions, cinema, experimentació, landart i pintura. Si voleu veure tot el que fem cada dia, cliqueu damunt de la imatge.

Dimarts de Carnaval

Avui ha estat un dia ben divertit. Ha vingut tothom amb la cara pintada.

I demà encara ho serà més. Sabeu que hem de fer? El departament de perruqueria del Teatre Pere Virgili ho té molt clar!

 

Dilluns de Carnaval

Avui a l’escola hem vist de tot. La majoria aprofitem la nit per dormir i hem vingut ben còmodes en pijama, bata, sabatilles… Però hi ha algú que prefereix la nit de festa i glamur i s’ha posat ben elegant.

Per demà, el departament de maquillatge del Teatre Pere Virgili en col·laboració amb el Carnestoltes ens han dona la següent ordre:

 

 

 

 

 

 

 

 

(Feu clic a la foto per veure imatges del dia d’avui)