POEFA

LA NOSTRA ESCOLA PARTICIPA EN EL PROJECTE AMB OPORTUNITATS D’ÈXIT EDUCATIU A FAVOR DE L’ALUMNAT (POEFA)

Us volem informar que el Departament d’Educació ha seleccionat el nostre centre per participar en un projecte amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat (POEFA) que forma part del Programa d’orientació i reforç per la millora i suport en l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional i està cofinançat pel Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020.

El nostre projecte que s’anomena CONNECTEM-NOS s’adreça a l’alumnat de 5è i 6è, i durant el segon i tercer trimestre d’aquest curs preveu activitats com: treballar la llengua oral en anglès amb un professor auxiliar de conversa natiu, assistir a una representació teatral en anglès i realitzar sortides lúdico-pedagògiques.

Anireu rebent informació!

VISITA AL CRAM