Hem començat el Bibliopati!

Des d’avui cada divendres l’alumnat de primària podrà gaudir del Bibliopati cada divendres. El Bibliopati és un espai per gaudir de la lectura a l’hora de pati. L’alumnat de cinquè seran els responsables de dinamitzar-ho.
Tots i totes han participat molt el primer dia, esperem que continuï així.
Si cliqueu la imatge podreu veure unes fotos de com ha anat l’experiència.

 

Dia de la Pau i la No Violència 2024

Com cada any, a l’escola celebrem el dia de la Pau i la No Violència, sense oblidar que la pau es treballa cada dia.

Després del pati hem sortit a la pista i hem separat desitjos bons de desitjos dolents. Tot l’alumnat de l’escola ho tenia molt clar. Tot seguit hem cantat unes cançons.

ELS REIS HAN PASSAT PER LA BIBLIOTECA

Hem tornat de les vacances de Nadal i ens hem trobat una gran sorpresa a la biblioteca! Han passat els Reis i ens han deixat un bon grapat de llibres!!! Els tenim exposats a l’entrada de la biblioteca. Aviat els podreu agafar en préstec. Cliqueu sobre la imatge per veure les novetats.

VISITA ALS GEGANTS DE VILALLONGA


Com cada curs, l’alumnat d’Educació Infantil i primer hem anat a veure els gegants del nostre poble. Hem trobat l’Alfons, la Sança i el Minguet a l’ajuntament. Els hem pogut observar de prop i per acabar hem ballat amb el Minguet. Si cliqueu damunt de la imatge veureu tot el que hem fet.