XX CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Un any més l’escola ha tornat a participar al Certamen de Lectura en Veu Alta. Aquest any es va celebrar el dia 5 de març a l’Institut Francesc Vidal i Barraquer de Tarragona. L’Alex Gerona de 4tA ha estat el representant  i la Júlia Roig l’ha acompanyat com a suplent dins la categoria de Grumets Vermells. Des d’aquí felicitem a l’Alex que ho ha fet de meravella però no ha estat seleccionat per a la final.  Enhorabona a tots dos per l’esforç i l’interès que heu demostrat!

Dies abans vam fer la selecció del representant de l’escola i vam comunicar l’elegit en un acte que va tenir lloc a la Biblioteca. Animem a tots els alumnes de 4t a seguir gaudint de la lectura i felicitar als qui van ser finalistes en la selecció del representant. Enhorabona a tots i totes!

Cliqueu a la imatge per veure les fotos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *