CANÇONS DE MÚSICA I5
30/09/24Aquí teniu les noves cançons que hem fet aquesta setmana.
Aquí teniu les noves cançons que hem fet aquesta setmana.
A les classes d’EI hem estat parlant a les rotllanes sobre els noms de les classes. Aquest any el tema transversal és ELS OBJECTIUS DE DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE. A nosaltres ens ha tocat l’objectiu número 14 “La Vida Submarina”, per tant els noms de les classes hi estan relacionats. I aquests han estat els resultats !!
I3 CLASSE DELS PEIXOS
I4 CLASSE DE LES ESTRELLES DE MAR
I5A CLASSE DELS TAURONS
I5B CLASSE DE LES MESUSES
Aquests dies hem començat la música a la classe de I3. Els nens i les nenes tenien moltes ganes de començar les classes de música i de tocar molts instruments. A continuació us deixo les cançons i danses que hem fet perquè les pugueu cantar a casa. Us animo a fer-ho!!!
Aquests dies hem començat la música a la classe de I4. Els nens i les nenes tenien moltes ganes de començar les classes de música i de tocar molts instruments. A continuació us deixo les cançons i danses que hem fet perquè les pugueu cantar a casa. Us animo a fer-ho!!!
Aquests dies hem començat la música a les classes de I5. Els nens i les nenes tenien moltes ganes de començar les classes de música i de tocar molts instruments. A continuació us deixo les cançons i danses que hem fet perquè les pugueu cantar a casa. Us animo a fer-ho!!!
El divendres 17 de maig vam celebrar el dia mundial del reciclatge a l’escola. Vam preparar un racó amb material relacionat amb el reciclatge: contes, jocs, titelles… Tot l’alumnat de l’escola va poder agafar el que va voler per treballar-ho a l’aula. L’experiència va servir… Llegeix més»
Durant l’última setmana de classe, els alumnes de 6è van dur a terme una petita mostra de teatre per a la resta de l’escola. Les representacions que es van fer estaven basades en unes adaptacions de contes populars. Els alumnes de 6è van començar a treballar a principi de curs el text teatral i al darrer trimestre, des de la biblioteca, es va acabar el treball del guió i es va començar a preparar la representació.
Els decorats es van preparar des de l’àrea d’expressió plàstica.
Com cada any, el curs arriba al seu final i això significa que alguns membres del nostre alumnat deixaran l’escola per començar una nova etapa el curs vinent a l’institut.
El passat divendres 7 de juny, se’ls hi va fer un acte per acomiadar-los de la nostra escola i desitjar-los-hi la millor de les sorts al curs vinent i els que vindran.