COLLIM I DEGUSTEM!🥬🥕

Aquests dies, els alumnes d’Educació infantil hem collit les verdures del nostre hort: espinacs, enciam, pastanagues i col kale. Ha estat emocionant veure el fruit del nostre esforç!

Després, hem preparat un esmorzar saludable. Amb l’enciam i les pastanagues hem fet una amanida fresca i deliciosa. I amb la col kale n’hem fet uns xips cruixents. Tot ha quedat boníssim!

Aquesta experiència ens ha ensenyat a valorar els aliments i a gaudir de la cuina amb productes frescos.

La verdura és molt bona! Cliqueu a la foto per veure més imatges!

Educació viària: aprenem a circular amb seguretat! 🚦🚲

Els alumnes de 3r a 6è han participat en una activitat molt pràctica d’educació vial. Al pati de l’escola ens han muntat un circuit amb passos de vianants, semàfors i senyals bàsiques de trànsit perquè poguessin aprendre, tot experimentant, com circular correctament.

Alguns alumnes feien de vianants i altres de ciclistes, utilitzant bicicletes per posar en pràctica les normes treballades. D’aquesta manera, han pogut entendre la importància de respectar els senyals, mirar abans de creuar i circular amb responsabilitat.

Ha estat una activitat molt dinàmica i enriquidora que ens ajuda a prendre consciència de la importància de la seguretat viària en el nostre dia a dia. Aprendre jugant sempre és la millor manera!

Clica la imatge per veure més fotografies.

4t JA TÉ VEU AL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA!

A l’escola estem molt contents d’anunciar que ja tenim representant per al Certamen de Lectura en Veu Alta, així com la suplent!

Aquestes darreres setmanes, els alumnes de 4t han participat en un procés de selecció que ha posat a prova la seva expressivitat, entonació, ritme i capacitat de transmetre emocions a través de la lectura.

Després de diverses fases d’elecció, en què el jurat ho ha tingut realment difícil per prendre una decisió, ja s’ha escollit la representant de l’escola i la suplent. Axí doncs la representant de l’escola és la Lila Fonoll, que ha destacat per la seva expressivitat i seguretat en la lectura, i la suplent és la Valeria López, que també ha demostrat una gran qualitat lectora. Enhorabona a totes dues!

El certamen tindrà lloc el dia 13 de març al Palau de Congressos de Tarragona, una data que ja tenim marcada al calendari i que esperem amb molta il·lusió.

Volem felicitar tots els alumnes de 4t per la seva implicació i entusiasme, i desitgem molta sort a la nostra representant en aquesta nova aventura!

🥚🍳 TRUITES A EDUCACIÓ INFANTIL 👩‍🍳🥔

El dijous 19 de febrer, els infants d’I3, I4 i I5 van viure un matí ben especial convertint-se en petits cuiners i cuineres. Com que el fort vent no ens va permetre celebrar el Dijous Gras quan tocava, vam traslladar la festa i la vam celebrar preparant truites de botifarra negra, botifarra blanca i francesa.

Al llarg del matí, vam parlar dels ingredients i del procés d’elaboració, i els infants van participar activament en cada pas: preparant els ingredients, observant els canvis dels aliments en cuinar-se i treballant en equip amb cura i responsabilitat. L’activitat ens va permetre fomentar l’autonomia, la cooperació, el respecte pels torns i les normes d’higiene.

Després de tanta feina, vam gaudir plegats d’un esmorzar deliciós tastant les truites que havíem preparat. Va ser una experiència molt enriquidora, plena d’il·lusió, aprenentatges i rialles!

Clica la foto per veure més imatges.

Carnestoltes

La setmana passada, l’alumnat i el professorat de l’escola vam celebrar el Carnaval. Durant tota la setmana vam intentar complir les consignes que ens havien manat, tot i que va ser una setmana una mica accidentada entre la vaga i el vent.

Finalment, dimarts a la tarda vam poder celebrar la rua que no s’havia pogut fer divendres. Cada grup anava disfressat segons el nom de la seva classe i algunes mestres també es van sumar a la festa disfressant-se de Gaudí.Va ser una tarda ben animada que ens va permetre compartir una estona festiva tots junts.

Dimecres a la tarda, vam cremar el Carnestoltes per donar per a finalitzada l’època de festa.

TALLERS DE CARNAVAL A INFANTIL🎭

La setmana passada vam celebrar el Carnaval a l’escola amb una jornada de tallers molt especial, pensada perquè els infants gaudissin, experimentessin i deixessin volar la imaginació.

Vam començar amb el taller de disfresses, on han pogut crear i completar els seus personatges amb diferents materials i complements.

Tot seguit, vam passar pel taller de maquillatge. Amb pintures, colors i detalls, s’han acabat de transformar i per tancar la celebració,  vam fer una gran desfilada. Van sortir a lluir les seves disfresses davant dels companys i companyes, entre aplaudiments i molta alegria.

S’ho van passar genial .

Clica la foto per veure més imatges.