HEM COMENÇAT ELS GRUPS INTERACTIUS!!

Durant la segona setmana de gener de 2017 hem començat a dur a terme, amb els nens i nenes de tota l’escola i amb la col·laboració de les famílies, l’actuació educativa d’èxit de GRUPS INTERACTIUS. Aquesta proposta pedagògica implica una organització de l’aula que promou l’aprenentatge entre els alumnes i millora la convivència escolar. Es tracta de realitzar 5 activitats diferents de matemàtiques i/o llengua catalana d’una durada de 10 minuts cadascuna i dinamitzades per un adult (voluntaris i voluntàries de la nostra comunitat). Cada grup-taula canvia de dinamitzador i d’activitat cada 10 minuts, de manera que passats 50 minuts, l’alumnat ha realitzat 5 propostes d’aprenentatge entre iguals.

Els voluntaris (pares i mares de la classe) dinamitzen i promouen les interaccions, asseguren que tot l’alumnat sigui partícip de l’activitat i resolgui amb èxit la tasca i promouen l’ajut i la solidaritat entre els iguals.

Els grups interactius afavoreixen una organització flexible de l’aula i permeten implementar una metodologia que fomenta la col·laboració i la solidaritat i accelera els aprenentatges.

Els grups interactius a P3:

grups-interactius-p3

Els grups interactius a P4:

grups-interactius-p4

Els grups interactius a P5:

grups-interactius-p5

Ha estat impressionant!! Ens tornem a retrobar cada setmana!

Si esteu interessats en ser voluntaris o voluntàries, us hi esperem amb els braços oberts!!